top of page
ŠKOLENÍ
 

MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI

 

TOP témata měsíce:

  • Time management v malíku a nestíhám, aneb cesta do manažerovy duše.

  • Krize - strašák nebo příležitost?

  • Šikana na pracovišti - u nás?! (mobbing, bossing)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výčet témat je podstatně širší, toto je jenom nástin rozsahu dovedností a znalostí, které manažer ve své práci potřebuje ovládat. Záleží jenom na vás jaký rozsah a obsah si určíte, budete-li mít zájem, pomůžeme vám se specifikací.

MANAŽEROVA STABILITA

                                  Odborné                              Manažerské

                               dovednosti                             dovednosti

 

 

 

 

PRODEJNÍ DOVEDNOSTI

"Neprodávejte, umožněte zákazníkovi u vás nakoupit."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prodej je činnost jako každá jiná a má tak své zákonitosti, tedy včetně postupu. My říkáme technologického postupu. Kdo chce uspět potřebuje znát nejen "co" má dělat, tedy ono proklamované Know how, avšak hlavně "proč", to má dělat, tedy co mu jednotlivé kroky přinesou a kdy jít dál.  

CALL CENTRUM - ZÁKAZNICKÉ CENTRUM

Lidé nechtějí telefonovat, bojí se slehání?

Máte nízkou úspěšnost hovorů?

Narůstají, nebo se nedaří řešit konflikty?

Jsou vaši lidé vyhořelí?

Nebo prostě začínáte?

S tréninkem telefonování máme bohaté zkušenosti. K samozřejmosti patří výcvikové telefonní stanice s ústřednou a odposlechem. Zkuste to s námi.

Trénink je postaven na praktické zkušenosti.

K zamyšlení:

Je až překvapivé, kolik lidí se diví jak v telefonu "divně" znějí s poznámkou, že to není jejich hlas. Je to způsobeno tím, že se celý život slyšíme vnitřním uchem a opravdový zvuk (byť částečně zkreslený přístrojem) slyšíme až ze záznamu.

 

Témat k výběru je mnoho,

důležitější je, co trápí vás.

 

 

Výborně! Zpráva byla přijata.

bottom of page